Online Tüketici Şikayet sorgulama

Tüketici Hakem Heyeti Sorgulama

Zaman zaman bazı alışverişlerin sonrasında ürünlerin beklendiği gibi çıkmaması durumları söz konusu olabiliyor. Bununla birlikte alışveriş yapılan firmanın alışveriş sözleşmesine göre hareket etmemesi harcanan paranın boşa akmasına neden olabiliyor. Böylesi durumlarda daha önce tüketici hakları mahkemesine başvuruda bulunularak gerekli itiraz işlemleri yapılabiliyordu. Şimdilerde ise devletin hizmet sektörü olan e-devlet kapsamında yaptığınız şikâyetin ne durumda olduğunu öğrenebiliyorsunuz.  E Devlet online tüketici şikayet sorgulama sistemleri sayesinde kısa sürede sonuçlara ulaşarak keyfinize bakabilirsiniz.

En iyi hizmetlerin kısa sürede elinizin altında olmasını sağlayan e devlet hizmetleri sayesinde işlerinizi kısa sürede tamamlamanın keyfine varacaksınız. İnternet sektörünün resmi işlemlerde hızlılık sunması kurumlara başvuru yapmaya gerek bırakmıyor. Bu anlamda hizmetler dahilinde olan edevlet online tüketici şikayet sorgulama işlemlerini gerçekleştirmek için de sistemden faydalanabilirsiniz. Kullanım detayları hakkında sormak istediğiniz soruları sorarak cevap bulabilirsiniz. Daha fazla bilgi için sitemizi incelemeye devam edin. Güncel bilgileri sizlere ulaştırdığımız sitemizle işleriniz daha da kolay olacak

 

Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Sorgulama İçin Tıklayınız.

 

    16 Ağustos 2013 - 12:13
    hülya ilhan

    iyi günler.tv den berrak su arıtıcı(70tl kapıda ödemeli)aldım.ürün sorunlu çıktı.içerisinde sadece kullanma talimatı var,ve garanti belgeli bölüm tarihsiz.sevis telefonu falanda yok.ben aldıgım yeri aradım ürün sorunlu servis numarası yok dedim.üretici firmanın danışma hattı(02124381888) var sadece dedim orayı arayın dediler servis numarası vermediler bana.orayı aradım cvp veren yok.ben bişey imzalamadım alırken.bu durumda ne yapmam lazım.yardımcı olurmusunuz?

    10 Nisan 2014 - 10:37
    mustafa asım çakın

    19 aralık 2013 tarihinden bu yana faturalı vodafone red tarifesi kıllanıyorum faturam aylık 49 tl dir.şubat ayında bana 211 tl fatura geldi itiraz ettim bana dedilerki ”bu ay ödemişolarak gösrerelim diğer ay iki faturayı birden 98 tl alalım” dediler tamam dedim bu ay bana 166 tl fatura yansıttlar yine itiraz ettm 16 martta ve benim hattımı fatuamı ödemeğim için kapattılar kesinlikle faturamı aşmadım kim kullanmadğı faturayı öder ki ? 4 aylık faturayım 3 aydır bana fazla fatura yansıyor yolda başıma bi iş gelse arama yapamasam kim werecek bunun hesabını ?
    tekrar vodafone müşteri temsilsini arıyorum müşteri temsilcisine erişimi kapatmışlar ben bundan şikayetçiyim gereğini yapılmasını bilgilerinize sumarım

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>